Wednesday, December 12, 2012

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Gel Herba Ubat Tahan Lama Dan Berkesan Untuk Rawatan Lelaki Cepat Pancut

Anda mengalami masalah cepat pancut ketika melakukan seks dengan isteri??
Tahukah anda, Masalah pancutan pra matang ini akan menyebabkan isteri anda berasa jemu untuk melakukan hubungan seks dengan anda.. Ini kerana, kepuasan seks adalah satu perkara yang sangat penting bagi setiap kaum wanita apabila berada di atas ranjang..

Inilah juga salah satu punca yang menyebabkan isteri-isteri mencari kepuasan mereka sendiri tidak kira dengan apa cara sekali pun.. Ade juga sesetengah isteri sangup melakukan hubungan seks dengan lelaki bangladesh kerana mereka lebih kuat berbanding suami sendiri..

Haruskah perkara ini dibiarkan??

Satu jalan penyelesaian.. Ubat dan rawat diri anda sekarang.. Dapatkan LIBIDO GEL hari ini..

Libido gel adalah gabungan herba yang baik dan berkesan untuk merawat masalah saraf zakar lelaki yang lemah dan cepat pancut.. Sapukan libido gel pada zakar anda, biarkan 10 minit dan bilas dengan air yang bersih..

Setelah itu, barulah anda bersama dengan isteri. anda akan dapat rasai kelainan yang ketara pada zakar anda. Zakar anda akan menjadi lebih tegang, besar, kuat dan tahan lama..

Jadi, jangan tunggu lagi.. Dapatkan Libido hari ini juga.. Rawat diri anda sekarang..

Harga Libido gel RM79.. percuma kos penghantaran guna pos laju..

Cara membuat tempahan:

1. Buat bayaran RM79 ke akaun Maybank atau CIMB Bank, akuan atas nama MOHD ALIFF ABDULLAH..

    Acc Maybank: 155015213033
    Acc CIMB: 05060150404525

2. Smskan Maklumat yang di perlukan ke 0172685357:

Produk(LBG), Nama, Alamat, Jumlah Bayaran, Nama Bank, Tarikh Bayaran, Waktu Bayaran





Makluamt Lanjut:
Hubungi 0172685357(Aliff)
website: http://kuasalelaki.com/libidogel/ 







Wednesday, September 12, 2012

Suami Isteri Bahagia Seks Puas Di Ranjang

Suami Isteri Bahagia Seks Puas Di Ranjang



Nak mendirikan rumah tangga bukanlah sesuatu yang mudah dan senang seperti kata-kata.. Rumah tangga ni, di umpamakan seperti sebuah masjid yang di bina.. Wajib di jaga dan sentaisa di kunjungi selalu.. Begitulah juga suami isteri.. Hubungan suami isteri yang terbina wajib di jaga.. Suami perlu sentiasa mendatangi isteri dan isteri perlu sentiasa mendatangi suami..

Ramai yang berpendapat, kepuasan hubungan seks antara suami isteri akan menjadikan sebuah keluarga tu bahagia.. Benarkah?? Sejauh mana kebenarannya?? Mari kita kongsi bersama..

Hubungan seksual antara suami isteri sangat di perlukan kerana melalui hubungan seks akan terjalinnya hubungan yang mesra dan rasa kasih sayang yang mendalam antara suami isteri.. Salah satu tujuan perkahwinan juga adalah untuk menghalalkan yang haram seperti sentuhan antara lelaki dan wanita..

Melalui hubungan seks juga akan menambahkan atau mengekalkan keturunan kita semua di muka bumi ini.. Sebab itu lah hubungan seks ni, salah satu perkara penting untuk membahagiakan rumah tangga.. Bagaimana pula dengan kepuasan seks suami isteri??

Kepuasan seks suami isteri adalah faktor yang penting dalam hubungan kesatuan antara suami isteri.. Bukan hanya mencari kepuasan suami semata-mata dan bukan juga hanya mencari kepuasan isteri semata-mata.. Kepuasan hubungan seks haruslah di rasai dan di nikmati bersama.. Barulah akan datang keseronokkan dan kasih sayang mendalam lebih terasa..

Mulakan aksi ranjang anda dengan ringan-ringan.. bercumbu-cumbuan, kemudian di ikuti dengan bergomolan-gomolan antara suami dan isteri.. Jelajah seluruh tubuh pasangan anda agar sama-sama menikmati nikmat bermesra malam jumaat..

Adakalanya dengan cara ini juga, suami isteri boleh menikmati klimaks bersama-sama.. Sebab itulah penggaullan tubuh atau lebih di kenali sebagai "foreplay" antara suami isteri sangat penting untuk menghasilkan tahap kepuasan yang maksima..

Setelah selesai "foreplay", barulah mula berjimak.. Mulakan tujahan pelahan-lahan dan di ikuti dengan dayungan yang lemah lembut.. Dengan cara ini dapat mengelakkan suami dari pancutan pra matang.. Jika terasa juga, maka keluarkan zakar anda dan tarik nafas dalam-dalam, tahan sehingga rasa untuk buat pancutan hilang..

Kawal pancutan anda sehingga isteri anda klimak 2-3 kali semasa anda berjimak.. Kerana, ada setengah wanita sangat sukar untuk mencapai tahap maksima kepuasan iaitu klimaks.. Manakala lelaki sangat mudah mencapai klimaks dan kepuasan seks.. Jadi pastikan, pasaangan anda benar-benar puas semasa menjalinkan hubungan seks..

Hubungan seks yang tidak puas akan menyebabkan seseorang itu merasakan dirinya tidak tenteram dan sangat mudah di goda oleh orang lain.. Sebab itulah, kita selalu dengar melalui media, ada isteri-isteri atau suami-suami yang di tangkap khalwat di hotel-hotel bajet atau lima bintang dengan orang lain..

Kenapa mereka di tangkap di bilik hotel?? Ini kerana mereka inginkan kepuasan seks dari orang lain sebab pasangan sendiri tidak mampu memberikan kepuasan seks pada mereka.. Ingatlah.. layanan istimewa di ranjang sangat di tuntut oleh setiap isteri dan suami... Jangan biarkan rumah tangga anda hancur hanya kerana masalah yang remeh temeh seperti ini..

Tuesday, September 4, 2012

Rumahtangga Hancur Isteri Seks Dengan Orang Lain

Rumahtangga Hancur Isteri Seks Dengan Orang Lain

Aku seorang pelayar kapal. Kehidupan aku memang banyak aku habiskan di atas kapal.. Dari usia aku 23 tahun sehingga aku berusia 30 tahun sebelum aku bernikah.. Aku tidak ade masa untuk bercinta atau berkenalan dengan mana-mana wanita..

Jadi, suatu hari, lepas aku pulang dari pelayaran dan bercuti selama 6 bulan, ibuku telah meminangkan seorang wanita untuk aku dari kampung aku juga.. Pertunangan kami hanya 3 bulan dan terus menikah.. Aku serahkan segala pengurusan perkahwinan aku pada ibu dan ayah..

Isteri aku seorang yang cantik jelita.. Kulit gebu, bertubuh seksi dan berpayudara yang cukup besar.. Aku rasa bangga dapat isteri sepertinya. Walaupun kami tidak pernah bercinta dan kenal sebelum ini, kami tetap dapat bermesra seperti pasangan yang sudah lama kenal..

Isteri aku ni, seorang wanita yang kuat seks.. Hampir setiap masa dia inginkan layanan seksual dari aku kerana selepas ini, dia terpaksa menahan nafsunya selama setahun setelah aku berlayar.. Aku mendapat cuti lagi 3 bulan sebagai hadiah perkahwinan aku.. Sepanjang cuti itu, aku malayan semahunya nafsu isteri aku..

Untuk pengetahuan semua isteri aku berumur 23 tahun masa kami bernikah.. Jadi aku taknak dia mengandung dulu kerana masih terlalu awal.. 3 bulan cuti aku telah tamat.. Aku terpaksa tinggalkan isteri yang aku cintai untuk meneruskan pelayaran selama setahun.. Walaubagaimana pun, kami tetap berhubung melalui email..

Sepanjang kami berhubung melalui email, isteri aku selalu menyatakan kegersangannya untuk melakukan hubungan seks.. Aku hanya fikir itu satu kerinduan isteriku terhadap aku.. Selepas beberapa bulan isteri aku senyap dan tidak menghantar email pada ku lagi.. Aku rasa rindu yang teramat sangat padanya.. Setahun ku rasakan seperti 10 tahun lamanya..

Satu hari, aku terima email dari adik aku mengenai satu berita yang sangat menyedihkan.. Isteri aku di tangkap oleh penduduk kampung yang berkhalwat bersama lelaki lain di dalam rumah kami sendiri.. Aku rasa kecewa dan sedih yang teramat sangat..

Rupa-rupanya kegersangan isteriku untuk melaku hubungan seks bukanlah kerinduan untuk bersama aku, tetapi hanya nafsu yang menyelubungi dirinya sehingga sanggup mencari lelaki lain semata-mata hendak memuaskan nafsunya..

Selepas setahun, aku pulang ke kampung, aku bertemu semula isteri aku.. Isteri aku memohon maaf atas kesalahannya.. Atas dasar sayang dan cinta, aku memaafkannya dengan harapan dia telah berubah.. Aku cuba menipunya bahawa aku bercuti hanya 3 bulan sahaja.. Pada hakikatnya aku bercuti 6 bulan..

Sepanjang 3 bulan itu, kami menjalani kehidupan suami isteri seperti biasa.. Aku sentiasa melayan kehendak seks isteri aku.. Semenjak daripada peristiwa itu, layanan isteri aku sungguh istimewa berbanding setahun yang lepas..

3 bulan telah pun berakhir.. Aku berpura-pura hendak pergi berlayar sedangkan aku hanya menumpang di rumah adik aku di kampung sebelah..

Selama 2 minggu sahaja kami berhubung melalui email dan selepas itu isteri aku terus senyap. Aku meminta adik mengintip isteri aku sepanjang masa.. Suatu malam, adik aku memberitahu aku, isteri aku membawa lelaki lain masuk ke rumah lagi.. Aku rasa marah dan ingin melihat dengan mata aku sendiri..

Aku mengajak adik aku dan beberapa orang kampung untuk pergi manangkap isteri aku sendiri.. Sampai sahaja di rumah aku, aku buka pintu perlahan-lahan dan masuk keruang tamu. Melalui ruang tamu, aku dapat dengar suara isteri aku mengerang kesedapan seperti selalunya ketika melaku hubungan seks dengan aku..

Aku terus terjah ke bilik tidur kami.. Satu perasaan, sedih, kecewa dan marah menyelubungi aku apabila melihat lelaki lain sedang bersatu dengan isteri aku.. Tanpa aku sedari, aku sepak terajang kedua-duanya.. Adik aku dan beberapa orang kampung menyerbu masuk dan menahan aku serta membawa aku keluar ke ruang tamu untuk menenangkan aku..

Tidak lama kemudian, beberapa orang kampung membawa isteri aku dan lelaki durjana tu keluar dari bilik.. Dengan rasa marah dan sedar, aku ceraikan isteri aku dengan talak 3 di ruang tamu rumah kami.. Isteri aku meraung memohon maaf pada aku.. Aku telah memaafkannya tetapi aku tidak dapat terimanya sebagai isteri ku lagi..

Itu cerita lama.. Tetapi sekarang.. Alhamdulilah.. Aku dah ade isteri baru.. Walaupun wajahnya tidak berapa cantik tetapi hatinya sangat cantik dan jelita.. Kini aku telah ade 2 orang anak.. Hidup kami bahagia.. Ingatlah wahai kawan, Kecantikkan paras rupa seseorang tidak menjaminkan kebahagiaan rumahtangga.. Hati yang ikhlas, kesetiaan dan kejujuran yang penting..

Wednesday, December 21, 2011

Cara Isteri Sentiasa Nampak Seksi Di Mata Suami



Cara Isteri Sentiasa Nampak Seksi Di Mata Suami

Wanita amat erat dengan “seksi“. Apa yang membuat seorang wanita seksi? Tentunya ada banyak hal. Situs Bettyconfidential melakukan survei untuk mengetahui apa kata para pria mengenai sisi seksi yang ada dalam diri seorang wanita.

Berikut ini agar tampil seksi:

1. Kepercayaan diri.
Hal ini tentu merupakan suatu hal yang amat penting. Sulit untuk melihat sisi terbaik dari diri seseorang jika ia tak bisa menonjolkan kepribadiannya atau kepercayaan diri. Ketika seorang wanita merasa yakin akan dirinya tetapi dalam batas yang menyenangkan (bukan narsisistik), pria pun akan melihatnya sebagai sesuatu yang tampil seksi.

2. Mata
Menurut Anda, mengapa ada banyak syair lagu yang memuji mata seorang wanita? Mengapa pula banyak wanita menghabiskan waktu untuk mendandani matanya? Ya, karena ternyata mata yang indah seringkali dijadikan obyek pandangan para pria, juga mata indah biarpun pakai kacamata.

3. Figur tubuh yang bagus
Tubuh yang terawat dan bagus adalah apa kata pria tentang figur tubuh wanita tampil seksi. Para pria memiliki kecenderungan “suka” akan bentuk tubuh wanita yang beragam. Ada yang suka tubuh berlekuk, ada pula yang suka bentuk tubuh wanita yang tinggi dan kurus. Jadi, jika pria yang Anda kejar ternyata menyukai jenis tubuh “berlebih”, sementara tubuh Anda tipe yang mungil dan “lurus”, jangan takut atau merasa rendah diri, ini hanya masalah selera saja.

4. Merawat diri
Pria mungkin mengeluhkan bahwa pasangannya menghabiskan banyak uang dan waktu di salon, padahal sebenarnya mereka memperhatikan dan suka melihat perempuan yang pandai merawat diri serta tampil cantik. Bayangkan Anda berada di posisi dia, harus jalan bersama dengan perempuan yang rambutnya acak-acakan, napas bau, baju tak keruan, dan sebagainya, pasti Anda tak mau, kan?

5. Berpakaian sepantasnya
Sedikit pria yang sadar akan tren. Ia tak akan terlalu mengerti sepatu Anda itu tren dari musim apa, atau apakah busana Anda itu dibeli di toko bermerek atau dari garage sale. Namun, pria sepakat, bahwa mereka lebih suka melihat wanita yang mengenakan busana dengan ukuran yang tepat dan pas. Hasil survei mengatakan, pria lebih senang ketika melihat wanita yang pandai mendandani tubuhnya dengan busana tepat. Misal, wanita dengan tubuh berlekuk dan tahu bagaimana membuat lekuk tubuhnya terlihat bagus lewat busananya akan lebih terlihat seksi, ketimbang wanita yang mencoba ikut tren padahal busana itu tak tepat untuk bentuk tubuhnya, maka hal itu akan terlihat sangat tidak menarik.

Rahsia Dalaman Lelaki Dan Wanita

Apa yang dapat diberitahu tentang wanita berkaitan dengan cinta, asmara dan hal seksual?

Ilmu bacaan melalui wajah memberi banyak tanda berguna kepada seksualiti dan sensualiti dalaman seorang wanita.

  • GARIS RAMBUT
    Garis rambut lengkung: wanita ini suka kepada kebebasan dan sering suka memberi perintah, yang hanya didorong oleh pertimbangan kewangan.

  • BULU KENING
    Tebal: tertarik terhadap tindakan dan pengembaraan dan tidak setia, sukar mempunyai perhubungan kekal dengan pasangan satu saja.
    Kurus: kurang berminat terhadap seks.
    Dekat satu kepada lain: cemburu.
    Jauh satu daripada lain: malu dengan hal seksual.
    Lengkung: sangat suka hal-hak seks dan sensual.
    Berbentuk segi tiga: lebih suka kepada sebagai teman karib daripada bernafsu di katil.
    Lurus: sangat menurut kebiasaan di katil.

  • MATA
    Condong ke atas: suka bercumbu-cumbu tetapi lekas meradang, tidak tetap hati dan teragak-agak.
    Besar dan bulat: bersifat menawan erotik, mudah menghairah dan suka menunjuk-nunjuk.
    Mata kecil: kuat cemburu tetapi wanita ini boleh menumpu penuh perhatian kepada sesuatu hal dengan lebih teliti.
    Menonjol: lurus dan mudah tertipu.
    Ke dalam: suka ramai teman lelaki sebelum perhubungan tetap, suka mencuba sesuatu yang baru berkaitan dengan seks segera dan berterus-terang.

  • HIDUNG
    Panjang dan landai ke bawah (hidung Rom): suka mengembara seksual dan suka yang ghaib dan tidak biasa.
    Berbonggol: malu dan mudah tersinggung, teragak-agak.
    Pesek: jarang-jarang berani di katil, lebih suka yang biasa.
    Berliku: mudah mempercayai dan mudah tertipu.

  • MULUT
    Kecil: tidak suka mendesak dan pasif di katil tetapi juga pandai merekacipta dan memuncak dengan segera.
    TersenyumBesar dan montok: mementingkan diri sendiri tetapi penuh berahi, senang dengan hubungan asmara tidak mendalam selama selalu dikagumi, mengambil masa yang lama di katil.
    Berliku: suka mengembara dan tetapi bercakap terlalu lama di katil. Sering mempunyai lebih daripada seorang kekasih.
    Bibir sebelah atas tebal: sering tidak yakin pada diri sendiri tetapi seorang pakar menggoda.
    Bibir sebelah bawah tebal: sering memilih pasangan yang tidak setia dan tertarik tidak setia sendiri.

Hal-hal lain juga memberi banyak tanda berguna kepada seksualiti dan sensualiti dalaman seorang wanita.

BUAH DADA (MAMMOMANCY atau MASTOMANCY)
Kecil: suka keragaman dan sangat bertenaga di katil, boleh memenatkan dan sukar dipuaskan.
Montok: bertenaga, suka main-main dan ambil masa yang lama.
Besar: suka menerus-terang di katil tetapi emosional sekali.
Agak datar: suka pembaharuan dan suka mengembara.

RAMBUT
Jarang: Kesukaan seksual anda halus sekali tetapi kehendak seksual anda naik turun. Oleh sebab anda segan, anda perlu banyak keyakinan.
Lebat: Anda begitu bertenaga di bilik tidur. Perlakuan seks anda agak kasar.


KEMALUAN
Labia majora (bibir besar) panjang: Menurut pengetahuan Cina, anda akan mempunyai suami yang kuat dan sihat, kehidupan rumah yang baik, pendapatan baik, dan anak yang kuat.
Labia minora (bibir kecil) panjang: Menurut pengetahuan Cina, anda akan menikmati pendudukan ekonomik dan sosial yang dihormatkan.


TAHI LALAT ATAU TANDA YANG LAIN
Tahi lalat dibaca selama abad-abad. Istilah teknikal ialah maculomancy, moleomancy, moleosophy dan moleoscopy. Tahi lalat dan tanda lain memainkan peranan di ramalan melalui falomansi. Ahli nujum pada zaman pertengahan memeriksa tubuh badan kliennya untuk tanda istimewa tersebut.

Menurut bacaan tubuh badan Cina yang tradisional, tahi lalat yang terletak di kawasan kemaluan menandakan kesuburan dan ramai anak.

Banyak tahi lalat menandakan cenderung akan masalah kesihatan. Jangan pernah abaikan sebarang tahi lalat yang berubah rupanya --- boleh menandakan penyakit. Jika sebuah tahi lalat pernah memuncul, berubah bentuknya, berdarah atau menjadi lebih gelap warnanya, tolong merundingkan dengan dokter.

Tahi lalat di mulut: Seksualiti anda tinggi dan anda mempunyai keberahian sensual kuat.
Tahi lalat di lipat paha di sebelah kanan: Anda boleh menjadi kaya tetapi harus jaga kesihatan anda.
Tahi lalat di lipat paha di sebelah kiri: Anda harus jaga kesihatan anda, kerana anda sering sahaja sakit.
Tahi lalat di pungggung: Anda perlu bercita-cita tinggi. Hidup anda terumbang-ambing. Jangan selalu bergantung kepada bantuan daripada orang lain.
Tahi lalat di puting: Anda tidak tetap hati dan tidak setia pada kekasih!



Rahsia Lelaki
Apakah anda sedia untuk mengetahui apa yang kemaluan anda yang menunjukkan berkenaan diri anda?

Walau apa pun yang orang lelaki mendakwa atau bercakap besar, namun kemaluan dialah yang akan menyatakan segalanya!

Pada mulanya, mari kita bersetuju bahawa bercakap benar pada masa ini iaitu ianya berkadaan terangsang. Tidak tegak. Tidak tegang. Anda perlu berada di keadaan semulajadi iaitu lemah dan lembik!

Sekarang itulah tetap, kita boleh memulakan...


KEMALUAN ANDA PANJANG ATAU PENDEK?

Anda panjang atau pendek? Anda mesti ikhlas! Gunakan kayu pembaris kalau perlu. Jika kurang daripada 3" bererti pendek, kalau lebih daripada 3" bererti panjang.

Secara amnya, kajian-kajian mencadangkan bahawa panjang rata adalah 3" ke 4" dan lingkungan rata adalah 2.5" ke 4".

Menurut kajian di 1989 panjang rata adalah 3.5" dan lingkungan rata adalah 3.37". Tapi menurut Kinsey dalam kajian lebih dahulu panjang rata adalah 4.0" dan lingkungan rata adalah 3.7".

Atau orang lelaki sudah menyusut atau statistik moden menjadi lebih realistik!


KALAU PANJANG
bererti anda memang suka menunjuk-nunjuk! Anda mudah belajar cara baru dan berseronok mencuba. Jika anda panjang lagi bererti anda suka menciptakan cara baru!

KALAU PENDEK
bererti anda kurang yakin pada diri anda sendiri pada mulanya, tetapi sekali lagi anda memulakannya, anda boleh berupaya. Anda seorang yang bermimpi-mimpian dan romantik, anda boleh mengejutkan semua orang bila anda hilang sabar dan kepada budi. Anda suka mengikut adat.

TEBAL ATAU KURUS?

TEBAL
Anda mempunyai daya khayalan yang tinggi dan sungguh mempunyai keazaman dan kekuatan untuk mengkagumkan.

Jika lagi tebal di dasar kemaluan bererti anda utamakan kebebasan.

KURUS
Anda seorang sensitif dan boleh mengeluarkan perasaan anda dengan senang. Kehalusan dan mutu sesuatu yang penting bagi anda.


LICIN ATAU BERSIMPUL?

LICIN
Anda seorang kekasih yang intuitif! Anda juga sering mengikut perasaan namum pamdai menyesuaikan dengan perubahan dengan senang. Anda pandai menilai keindahan.

BERSIMPUL
Anda suka suka membuat sesuatudengan cara berfikir terlebih dahulu dan sering berwaspada. Anda memikirkan sesuatu dengan logik akal.

Satu atau dua bengkul besar menyatakan bahawa anda seorang kekasih yang sering membuat pasangan anda berada dalam kepayahan.


HUJUNGNYA RUNCING, TUMPUL ATAU LEBAR?

HUJUNG RUNCING
Walau bagaimana pun anda idealistik dan artistik di perhubungan, agak sukar untuk anda bersenang-lenang dan lepaskan kebebasan anda.

Jika anda panjang dan kurus juga, anda seorang kekasih yang mementingkan diri sendiri!

TUMPUL ATAU SEGI EMPAT
Anda kekasih praktik yang suka menunjukkan rasa cinta dengan perbuatan bukannya perkataan.

LEBAR ATAU BERBENTUK BAWANG
Kehendak seksual anda begitu kuat! Cergas, luar biasa dan bersifat menawan.


BENGKOK ATAU MELENGKUNG?

MELENGKUNG KE KANAN
bererti dalam hal berkenaan dengan seks dan cinta, anda seorang pemberi. Anda seorang yang suka bercerita tentang seks diri anda sendiri begitu juga halnya dengan orang lain yang anda mahu mereka bercerita tentang hal seks mereka juga.

KEMALUAN MELENGKUNG KE KINI
Dalam hal berkenaan dengan seks dan cinta, anda seorang pembawa, bukan seorang pemberi. Anda lebih suka menyimpan cerita seks anda secara rahsia.

KEMALUAN BENGKOK TEPAT
Anda tajam akal tetapi anda seorang yang gatal. Anda menipu, jika begitu anda dapat apa yang anda mahu.

Kalau anda mempunyai kemaluan panjang yang melengkung bengkok, bererti anda seorang yang tidak boleh dipercayai dalam hal berkenaan dengan nafsu dan cinta.

Kalau anda mempunyai kemaluan pendek yang melengkung bengkok, bererti anda kerapkali cemas dengan kemampuan seks anda.

Kalau kemaluan anda bengkok di pangkalnya, anda selalu bahawa anda orang luar. Anda berasa bahawa semua orang lain mempunyai hidup senang walau bagaimanapun berusaha untuk berjaya.


BULU JARANG ATAU LEBAT?

JARANG
Kesukaan seksual anda halus sekali tetapi kehendak seksual anda naik turun. Oleh sebab anda segan, anda perlu banyak keyakinan.

LEBAT
Anda begitu bertenaga di bilik tidur. Perlakuan seks anda agak kasar.


TAHI LALAT ATAU TANDA YANG LAIN?

Tahi lalat dibaca selama abad-abad. Istilah teknikal ialah maculomancy, moleomancy, molesophy dan moleoscopy. Tahi lalat dan tanda lain memainkan peranan di ramalan melalui falomansi. Ahli nujum pada zaman pertengahan memeriksa tubuh badan kliennya untuk tanda istimewa tersebut.

Menurut bacaan tubuh badan Cina yang tradisional, tahi lalat yang terletak di kawasan kemaluan menandakan kesuburan dan ramai anak.

Banyak tahi lalat menandakan cenderung akan masalah kesihatan. Jangan pernah abaikan sebarang tahi lalat yang berubah rupanya --- boleh menandakan penyakit. Jika sebuah tahi lalat pernah memuncul, berubah bentuknya, berdarah atau menjadi lebih gelap warnanya, tolong merundingkan dengan dokter.

TAHI LALAT DI LIPAT PAHA SEBELAH KANAN
Anda boleh menjadi kaya tetapi harus jaga kesihatan anda.

TAHI LALAT DI LIPAT PAHA SEBELAH KIRI
Anda harus jaga kesihatan anda, kerana anda sering sahaja sakit.

TAHI LALAT DI PUNGGUNG
Anda perlu bercita-cita tinggi. Hidup anda terumbang-ambing. Jangan selalu bergantung kepada bantuan daripada orang lain.

TAHI LALAT DI PUTING
Anda tidak tetap hati dan tidak setia pada kekasih.

Friday, December 17, 2010

TIPS MENGAMBIL HATI PASANGAN

Keharmonian rumahtangga terletak di tangan kedua-dua belah pihak suami dan isteri. Jika anda saling memahami dan menghormati antara satu sama lain, insyaAllah rumahtangga anda akan sentiasa aman dan bahagia.

Tips mengambil hati suami

  1. Sentiasa berhias untuk suami. Bersiap dan berhias menunggu kepulangan suami. Sentiasa menjaga kecantikan diri seperti masa berkasih-kasih dahulu.
  2. Memahami hobi suami dan sentiasa memberi dorongan selagi ia memberi manfaat dan menggembirakan suami anda tetapi berbincanglah jika hobi berkenaan terlalu memakan masa untuk anda bersama atau suami anda terlalu boros untuk hobi tersebut.
  3. Menyediakan hidangan dan minuman untuk suami tanpa perlu disuruh

Tips mengambil hati isteri

  1. Memberi hadiah kepada isteri. Walaupun nilainya cuma beberapa ringgit tetapi ia akan dihargai oleh pasangan anda
  2. Memuji masakan isteri anda. Memasak dan menguruskan kerja-kerja rumah adalah pengorbanan yang besar dilakukan oleh isteri anda.
  3. Temankan isteri anda membeli-belah dan memberi pendapat anda apabila diminta
  4. Selalu memeluk dan membelai isteri. Sebelum kahwin haram pegang tangan tapi ramai yang buat, bila lepas kahwin nak sentuh isteri pun susah.
  5. Memuji kecantikan isteri apabila dia berhias. Jangan sekali-kali memuji kecantikan perempuan lain didepannya. Ini akan membuatkan isteri anda berkecil hati dan berasa kekurangan.

8P TIP KEBAHAGIAAN RUMAH TANGGA

1. P yang pertama ialah 'puji' iaitu setiap pasangan perlu saling memuji antara satu sama lain dalam semua aspek kehidupan seperti masakan atau ucapan terima kasih apabila diberi pertolongan.

2. P kedua ialah 'peluk' yang mana pasangan suami isteri hendaklah selalu peluk memeluk antara satu sama lain sekerap mungkin pada setiap hari kerana pelukan itu adalah belaian penuh kasih sayang.

3. P ketiga ialah 'penghargaan' di mana amalan memberi hadiah boleh menambah kasih sayang.

4. P keempat ialah 'perhatian' yang mesti diambil berat kerana kekurangan perhatian boleh mengakibatkan pasangan terasa diabaikan.

5. P kelima mewakili 'persefahaman' kerana sebagai manusia yang bekerjaya memerlukan pasangan lebih bertolak ansur dan memahami kerjaya masing-masing.

6. P keenam membawa maksud 'pergaulan' iaitu pasangan suami isteri mesti menjaga pergaulan masing-masing dengan orang lain bagi mengelakkannya daripada melampaui batas, menimbulkan cemburu seterusnya membawa kepada pembabitan orang ketiga.

7. P ketujuh adalah 'percutian' di mana seseorang itu perlu merancang percutian berdua-duaan dengan pasangannya di tempat yang jauh daripada kesibukan dan kehidupan rutin atau gangguan lain.

8. P yang terakhir ialah 'permohonan' iaitu doa kepada Allah supaya merapatkan kasih sayang antara pasangan suami isteri serta dijauhi daripada godaan kemewahan dan keseronokan dunia.

Ust. Siti Nur Bahyah juga menurunkan beberapa amalan doa selepas solat yang boleh merapatkan hubungan dan menimbulkan kasih sayang antara suami isteri iaitu membaca surah Al-Imran ayat ke-31 atau membacakan ayat ke-200 surah sama.

Beliau berkata, kunci kebahagiaan rumah tangga yang sebenar ialah mendekatkan diri dengan Allah.

Katanya, apabila seseorang insan mengabaikan tanggungjawab terhadap agama, dia akan mengabaikan rumah tangga kerana jiwa yang kosong.

"Ketika kita jauh daripada Allah, iblis yang suka umat manusia bercerai berai akan menghampiri dan melalaikan kita daripada tanggungjawab terhadap keluarga," katanya.