Wednesday, September 12, 2012

Suami Isteri Bahagia Seks Puas Di Ranjang

Suami Isteri Bahagia Seks Puas Di Ranjang



Nak mendirikan rumah tangga bukanlah sesuatu yang mudah dan senang seperti kata-kata.. Rumah tangga ni, di umpamakan seperti sebuah masjid yang di bina.. Wajib di jaga dan sentaisa di kunjungi selalu.. Begitulah juga suami isteri.. Hubungan suami isteri yang terbina wajib di jaga.. Suami perlu sentiasa mendatangi isteri dan isteri perlu sentiasa mendatangi suami..

Ramai yang berpendapat, kepuasan hubungan seks antara suami isteri akan menjadikan sebuah keluarga tu bahagia.. Benarkah?? Sejauh mana kebenarannya?? Mari kita kongsi bersama..

Hubungan seksual antara suami isteri sangat di perlukan kerana melalui hubungan seks akan terjalinnya hubungan yang mesra dan rasa kasih sayang yang mendalam antara suami isteri.. Salah satu tujuan perkahwinan juga adalah untuk menghalalkan yang haram seperti sentuhan antara lelaki dan wanita..

Melalui hubungan seks juga akan menambahkan atau mengekalkan keturunan kita semua di muka bumi ini.. Sebab itu lah hubungan seks ni, salah satu perkara penting untuk membahagiakan rumah tangga.. Bagaimana pula dengan kepuasan seks suami isteri??

Kepuasan seks suami isteri adalah faktor yang penting dalam hubungan kesatuan antara suami isteri.. Bukan hanya mencari kepuasan suami semata-mata dan bukan juga hanya mencari kepuasan isteri semata-mata.. Kepuasan hubungan seks haruslah di rasai dan di nikmati bersama.. Barulah akan datang keseronokkan dan kasih sayang mendalam lebih terasa..

Mulakan aksi ranjang anda dengan ringan-ringan.. bercumbu-cumbuan, kemudian di ikuti dengan bergomolan-gomolan antara suami dan isteri.. Jelajah seluruh tubuh pasangan anda agar sama-sama menikmati nikmat bermesra malam jumaat..

Adakalanya dengan cara ini juga, suami isteri boleh menikmati klimaks bersama-sama.. Sebab itulah penggaullan tubuh atau lebih di kenali sebagai "foreplay" antara suami isteri sangat penting untuk menghasilkan tahap kepuasan yang maksima..

Setelah selesai "foreplay", barulah mula berjimak.. Mulakan tujahan pelahan-lahan dan di ikuti dengan dayungan yang lemah lembut.. Dengan cara ini dapat mengelakkan suami dari pancutan pra matang.. Jika terasa juga, maka keluarkan zakar anda dan tarik nafas dalam-dalam, tahan sehingga rasa untuk buat pancutan hilang..

Kawal pancutan anda sehingga isteri anda klimak 2-3 kali semasa anda berjimak.. Kerana, ada setengah wanita sangat sukar untuk mencapai tahap maksima kepuasan iaitu klimaks.. Manakala lelaki sangat mudah mencapai klimaks dan kepuasan seks.. Jadi pastikan, pasaangan anda benar-benar puas semasa menjalinkan hubungan seks..

Hubungan seks yang tidak puas akan menyebabkan seseorang itu merasakan dirinya tidak tenteram dan sangat mudah di goda oleh orang lain.. Sebab itulah, kita selalu dengar melalui media, ada isteri-isteri atau suami-suami yang di tangkap khalwat di hotel-hotel bajet atau lima bintang dengan orang lain..

Kenapa mereka di tangkap di bilik hotel?? Ini kerana mereka inginkan kepuasan seks dari orang lain sebab pasangan sendiri tidak mampu memberikan kepuasan seks pada mereka.. Ingatlah.. layanan istimewa di ranjang sangat di tuntut oleh setiap isteri dan suami... Jangan biarkan rumah tangga anda hancur hanya kerana masalah yang remeh temeh seperti ini..